6:e juni

Det är Sveriges nationaldag och jag flummar på den där fjöntiga facebookchatten med min storebror.
Allt jag kan säga är: HAHAHAH.

På tal om sjuka saker så var jag inne på South Parks hemsida tidigare imorse, heeeerregud säger jag bara... Det är så bra att det är läskigt! Ibland är det så sjukt, så sjukt... Sökte på klipp med Ike, you know lillebrodern som är adopterad från Kanada, och fann ett klipp från ett avsnitt då han har ett förhållande med en lärare. Det är så jävla sjukt... dom ligger fan med varandra, allt... SJUKT, men roligt! Hahah... Ike är så söt, rösten är helt bedårande... Hah.

Jaja.

För  övrigt är nationaldagen sjukt jävla överskattad och onödig, iallafall från min synvinkel. Varför skulle jag vilja fira ett mesland som är så jävla tråkigt och segt? Nejnej!

Jaja...

Såg Apocalypto återigen igår. Alltså, den filmen är så otroligt bra. Och Rudy Youngblood... vilken vacker man! Jag smälter...

Ha en... fin nationaldag, allesammans!

Peace.
/Liv.

Rudy:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0