The Real

Beställde biljetterna till "The Dark Night" för en liten stund sedan. Lördag it is! ^^
Ska bli riktigt kul. Fick bra platser nästan längst bak.
Fan vad jag längtar...

Sjukt varmt ute idag, härligt som fan! Synd bara att jag inte har några ärenden att göra, så jag kunde njuta av vädret...
Får väl ta en liten runda ut sedan senare i eftermiddag/ikväll istället... Om jag orkar.
Jag är så trött på att vara trött! Gaah!
Men på måndag, tisdag och onsdag är jag ledig. Såååå skönt.
Då ska det slappas och kanske dras till Tivoli i Kphmn med la familia.
Om man Vågar. I mean, så jävla många tivoliolyckor det har varit på senaste... :/
Meeeen jag vill låtsas vara 10 igen och ha åkband och åka karuseller tills jag mår skitdåligt.
Bwaha. Men det är så jävla kul ju.

Har suttit och lyssnat på John Frusciante's soloplattor i flera timmar nu. Oooh, så bra! :') John har världens sötaste röst... <3

Ha det nice, imorgon är det lönedag and I'm happy for that!

Peace.
/Liv.

Under nedanstående bild ser ni den finaste bilder evvah.
Och under DEN bilden lägger jag upp lite pics som Anna och jag tog igår. Vi fotade lite inför vår 20-årsfest att lägga upp på Faccebokke (Facebook...). Haha, så jävla kul det var!




US:

HAHAHAHAHAH:






SEXXXIG






Här bjuder jag på en "polsk hora"-lugg








Fjortisbilden numero uno. Jag hade min cigarett utanför bilden för att inte förvärra situationen. Haha.


MÖE bilder! För övrigt är Anna typ världens snyggaste osv.

Peace!
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0