Used like a diaper

Herremingud... alltså, jag är så fruktansvärt trött på människor! Svennar kan inget annat än överreagera, överdramatisera, tycka att allt är fruuuuuktansvärt hemskt osv! Jag är så trött på det! Trött, trött, trött!
Idiotjävlar... idiotjävlar. Kom tillbaka när ni har levt någon form av liv, då kan vi diskutera. Idiotos.

Fan, längtar så jävla mycket till aug/sept. Kommer vara underbara månader. A och jag ska ha världens fetaste 20-årsfest i hennes nya lägenhet, där folk som Betyder något är bjudna, inte en massa falska idioter som enbart umgås med en för att man ska agera någon jävla psykolog mot dom, sedan när man själv behöver snacka, lyssnar dom? Haha, Heeeeell NO!
Sedan flyttar jag som sagt in där och bor där på veckorna. Det är nästan helt säkert nu, H måste bara få några andra svar från några skolor här i Skåne... men med största sannolikthet börjar han plugga i Mjölby.
Åååh, så underbart det kommer bli. A och jag, vi kommer ha så jävla ball, det kommer bli så skönt att slippa den här jävla ruttna lägenheten... Me loves.

Nu ska jag fortsätta lyssna på Pearl Jam och vara arg/känna mig utnyttjad.

Peace.
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0