SUCK

En sak undrar jag: När i helvete ska vissa människor börja agera normalt? Seriöst!
En person skällde först ut mig för några veckor sedan, berättade hur hemsk jag är, hur självisk jag är, hur jag fullständigt skiter i personen etc. Jag tänkte, fine, jag har begått misstag, jag förstår dig. Let's just skita i allt, för seriöst, vi har inget gemensamt längre. Jag hade/har inte träffat den här personen på säkert ett halvår.
Meeeeen, jahaja, personen ringde mig idag. Allvarligt. Vad vill den mig? "Prata allvar"?
Det finns inget allvar att prata om. Allt "allvarligt" har redan blivit sagt och jag orkar inte få ännu en ångestgrej att lägga på min hylla. Det räcker som det är, thank you.

Men seriously, jag är så jävla trött på det! Människor som går från att tycka att man är den mest vidrigaste och mest hemska människa som finns, till att börja ringa en! Sluuuuuuuuuta.

Nu ska jag fortsätta lyssna på Soundgarden och helvete, Helvete vad jag inte orkar jobba i natt...

Ha en skön lördag, jag kan satsa 876543456 spänn på att ni kommer ha en mycket roligare kväll än mig.

Peace.
/Liv.


Kommentarer
Postat av: HOLLZ

tralalalala jag tycker vi ska sikta på att göra en utställning tillsammans. what about that?

2008-07-06 @ 09:36:16
URL: http://frankfrompoland.blogspot.com
Postat av: Leev

Låter som är en jäkligt fin idé tycker jag. Which type of utställning are you thinking about? Mailz me!

2008-07-07 @ 13:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0