Rysning i filmversion

Ikväll har varit en redig filmkväll för mina syskon och min del, då kvällens TV-tablå inte hade ett skit att erbjuda, som vanligt en helgkväll, då alla kanaler verkar tro att alla är ute och super. I'm sorry to disappoint you, men vissa jobbar natt, så det blir inget supande. Ibland är det bull... men men, pengar!

Iallafall, mina brorsor och jag kollade på "Batman Begins" och därefter den underbara Simpsons-filmen.
"Batman Begins" mest för att värma upp, you know. Nu är det Mindre än 2 veckor kvar till Sverigepremiären, och mindre än en vecka till USA-premiären! Behöver jag ens nämna att jag längtar?
"Batman Begins" är riktigt bra. Egentligen är jag inte ett så stort fan av Batmanfilmerna, inte någon super hero-film överhuvudtaget, men när det är Christian Bale och Gary Oldman i huvudrollerna går det helt enkelt inte att annat än älska den, då de två skådespelarna är helt magnifika... !
För er som har sett den, och minns filmen - Ni vet där på slutet, när allt är fixat och trixat och alla är save:ade?
Så kommer, jag tror det är Oldman's karaktär, med en sådandär bevispåse, och i den är ett upp-och-ner-vänt spelkort?
Och så vänder Oldman på kortet, säger något i stil med "He said this was his card", och när kortet vänts så ser man en bild på en joker. Det är en sådan rysning!!!!
Jag och mina brorsor, speciellt min storebror som också längtar fett mycket till premiären av "The Dark Knight", blev helt till oss, halvjublade och ville se filmen Nu, mer än någonsin!

Fyfan vad bra filmen kommer att vara... Jag känner mig som resten av Sveriges kvinnor kände inför premiären av "Sex and the City"-filmen, en film som jag verkligen Inte kommer att se, då den serien är och har alltid varit fullkomligt ointressant enligt mig. Men så känner jag mig, så nu vet all the ladies hur jag känner mig! Höhö.
Jag kommer njuta av varje stund av filmen... Och säkert böla när H entrar bioduken. Ja, sådan pussy är jag.
H var en stor skådespelare, if you ask me. Bara jag tänker på hela grejen... nej, it's too much.
Jag längtar. Sååå mycket. - Om jag ska gå på Sverige-premiären? Of course!

Ha en great (k)night! ;)

Peace.
/Liv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0