Oh gosh

Haha, jag skulle vilja radda upp allt min mor var med om Finland, men jag pallar inte riktigt. Men gawhd.
För att korta ner det i punkter:
¤ En full brorsa stod vid altaret, vilket inte förvånade någon
¤ Ett gäng ladis härjade i Åbo i lördagsnatt, såg ni dom, förstår ni vad jag menar
¤ Dansbandet Torgny Melins var lite väl högljudda och lite väl whiskeyluktande för att min morsa skulle gå med på att hänga med dom. Efter fem minuters i deras sällskap flydde hon tydligen. Haha!

Så sjuuuuuuukt klockrent! Fy fan vad jag önskar att jag var med där! Istället var man i sega Lund, as always...

Vet ni en sjukt nice sak? Jo, if H pluggar uppe i Mjölby på linjen han kommit in på, d.v.s., om han inte kommer in på något här nere i Skåne, måste han självklart bo däruppe om dagarna, and do you know what's going to happen' then? Jo, jag flyttar in hos A om vardagarna och bor hemma på helgerna, you know, så A och H får lite qualitytime när han väl är nere...
Men fan vad gutt! Mitt inne i stan, och inte allt för långt ifrån mitt jobb! Me like!

Nu ska jag snart iväg till A, så byebye!

Peace.
/Liv.

"Here's my card"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0