Me, tired?

Så jävla trött.
Först knappt någon sömn, upp och jobba som vanligt, sedan hem och sova i fyra-fem timmar, sedan upp till... KOLLONIN. I mean, grattis.
Trötthet. Helvete vilken trötthet. Sova? Hell no!
Med "Pimp my ride" och därefter "Hell's Kitchen" på TV-tablån kan jag verkligen inte gå och sussa, no way.
Jag får helt enkelt vara trött. Gäsp.

Mammi ringde precis, aw, hon är i Åbo just nu. Finland, för er retards som inte förstod det...
Jag, avundsjuk? HELL YES! Jag älskar Finland. Det finns inget land där jag känner mig så bekväm i som Finland. Sure, jag har inte varit i allt för många länder, inte än, men jag älskar verkligen Finland.
Efter att ha varit där en sisådär 4849724897 gånger (min morsa är finne, hell yes, I'm halvfinsk), känns landet, självklart, som ett andra hem. Ibland som The hem. Det är så mysigt. Sure, landskapet och miljön skiljer sig inte så mycket från här i Sverige, men det är något med atmosfären... luften... känslorna som infinner sig hos mig när jag är där, som är helt obeskrivliga. I'm happy there.

X-Zibit (stavning?) är så jävla söt och ball, hoho. Ja, ni vet, the rapper som är programledare för "Pimp my ride". Sjukt flummig, me like!

Alltså... förlåt för inlägget, är så sjukt trött att jag inte orkar luska ut något smart och roligt att skriva... Sorry!
Jo! En rolig sak har iallafall hänt idag! Åtminstone för mig... Jag kom in på kursen jag ville på universitetet! Yay! Freds- och konfliktvetenskap! Sjukt intresant... ska bli riktigt kul att läsa!

Nej, nu ska jag fortsätta slöa framför TV:n, som sagt vänta in "Hell's Kitchen", för övrigt världens bästa TV-program, som börjar 22:00. Se det! Megabra.

För övrigt är den här bilden bäst. Eddie, Eddie. Det går inte att sluta tjata om honom, det blir aldrig tjat, så ni får helt enkelt stå ut med mitt... tjat. Hah. Han är min jävla hjälte. Eller, 'jävla' lät sjukt nedlåtande. Men you know what I mean, hade det inte varit för Ed har jag varit noll. <3

Ha en great evening!

Peace.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0