Louder than love

Men god morgon.
- För min del iallafall. I natt regnade det lite, skönt.
Sitter och försöker hålla mig vaken med Soundgarden och gott grönt thé.
Vi får se hur detta kommer gå, jag hoppas på bra.

Don't reallty know what to write... Gamla Soundgarden (se sent 80-tal - tidigt 90-tal) är så jävla cpmegabra.
När jag sitter här och lyssnar förstår jag verkligen varför jag var så Jävla inne i dom tidigare.
Hade lätt kunnat bli det igen. Hade inte heller förvånat mig om jag blev det...
När jag fastnar i någon musik Fastnar jag verkligen i den. Kollar på alla videor, både live och iscensatta, rare som lättillgängliga, köper alla plattor, hittar alla bilder, allt en nörd ska göra, helt enkelt.
Höhö.
Men det är faktiskt jävligt nice att älska ett sådär skitmycket. Man behöver älska någon/några sådär när man inte har någon att hålla handen med. Fy fan... För några dagar sedan saknade jag närhet något otroligt, jag visste knappt vart jag skulle ta vägen. Men nu är det rätt lugnt. Men man vill ju ha någon, någon att hålla handen med, right?

Awell. Nu blir det... Dammsugning. Hej hopp, spännande vardagsliv. "Hands all over" startade precis, det kanske blir en trevlig omgång med dammsugaren iallafall... Let's see...



Peace.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0