Lime Tree Arbour

Hej idioter.

Jag och morsan sitter och lyssnar på "Boatman's Call", snackar Dave Navarro, hyllar Nick Cave och jag saknar Heath.
Fortfarande. Jobbet gick konstigt, fort men det enda jag kundet tänka på var H.
Och filmen.
Som egentligen inte var så bra.
To be honest var det Heath och fågelskrämman (som fan bara var med i typ tio minuter, hallå?! Wierd...) som gjorde filmen. Och Aaron Eckhart, Two-Face, "Thank you for smoking", herregud vad han är bra i den filmen.

Alltså, "Boatman's Call". När saker är åt helvete dyker Cave upp och ler upp omgivingen lite.
Det behövs. "Lime Tree Arbour". VILKET LÅT.

Peace.
/Liv.


Hade morsan sett den här bilden hade hon dreglat sönder min laptop... Ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0