It's such a perfect day

Idag! Idag! IDAG!!!
Idag är det äääntligen dags för "The Dark Knight". SÅ jag har längtat! Wiwiwi.
17:50 börjar das movie. Vill egentligen se den senare visningen, men då slutar filmen typ halv tolv, och jag jobbar 3...
Det går inte an, näe!

En sak är lite snyft med this perfect day... BOB HUND. :'( Skulle egentligen sett dom idag, om det inte hade varit för att min fittchef vägrade ge mig ledigt. Så jävla suckit. Liksom, vafan, jag har jobbat som ett fucking as den senaste tiden, hittils VARENDA dag hela juli. Men nej nej, inte ska jag få lite ledigt när jag behöver. TACK FÖR DEN!
Awell, fick ju ledigt tisdag och onsdag nästa vecka, vilket betyder att det är tre dagar i sträck jag kan slappa, sova ut och bara njuta... Så jag får se framåt! Men ändå... bob hund, vafan... SUCK!

Just det, Håret. Haha, jääävlar vad mörkt det blev! Det stod att det skulle bli brunsvart, men jag tänkte ju såklart inte på att jag redan hade ganska mörkbrunt hår, självklart blev det nearly helt svart, Men I like it, very much.
Haha, min mammas reaktion var "Har du färgat håret Igen?" Jag: "Ja, det var en så skum och äcklig färg, jag var tvungen." Mamma: "Men... pengar! Det kostar." Jag: "Ja, men jag fick mer i lön än vad jag trodde att jag skulle få, och jag blev nöjd!" Mamma: "Jaha, på så vis... Men... men... DET ÄR JU NÄSTAN SVART!!!

HAHA. Jag tror mamma fick nog med mig i svart/mörkt hår då jag hade jääävligt många olika "nyanser" av svart när jag var 13-14. Blåsvart, av någon anledning blev håret en gång gråsvart, en annan gång grönsvart, svart med röd utväxt. (av någon jävla anledning färgade jag min utväxt röd en gång, haha. Men det var faktiskt jävligt snyggt.)
Så nu är mitt hår möööörkt. I know att min umgängeskrets kommer like:a it, speciellt Amanda, som tjatat i typ sjuttio år om att jag ska färga det svart igen. Och ha lugg. Jag har alltid sagt "Noooo waaaay". Nu har jag nearly svart. Och lugg. Haha. She's gonna be nöööjd. Haha. Lättövertalad? Haha. Maybe that...

Men ja, film idag! Längtar som fanfanfan! Woho! Och nu är det mindre än tre veckor kvart tills jag blir 20.
Kommer bland annat få en massa kläder från gamla góa H&M av morsan. Satt och glodde i höstkatalogen, eller vad fan det är för season-katalog... haha, och blev helt förälskad i typ alla kläderna. Det är fan första gången på DUKTIGT länge som jag blivit kär i H&M's kläder, och många utav dom!
Så jag markerade allt jag blev extra kär i, och skrev "Favorit" över, ja, favoriterna. :)
Sedan askade jag morsan och det kunde bli min 20-årspresent, and she said yes. Wiie. :) Men jag sade till henne och flumma lite och inte ta Exakt de kläderna som jag markerade, utan lite blandat, sånt som tyckte var snyggt som jag inte hade valt. Det är rätt lugnt, min morsa har oftast jävligt bra klädsmak, så jag behöver inte vara orolig över att jag kommer få något helt jävla förskräckligt i klädväg i födelsedagspresent. Haha. Naaajs, naaaajs.

Well well, nu ska jag fortsätta lyssna på John Frusciante. Snacka om att han är veckans musik! Och Red Hot Chili Peppers. Fast mest John. Fan vad jag älskar plattan "Curtains". Väldigt, väldigt o-RHCP, men I like it very much anyway. Puss puss på honom, liksom. Amazing singer/songwriter, and SUCH a amazing guitarist! :*:*:* <3

Här är låten "Anne", som jag är så fruktansvärt förälskad i just nu. Vet att ljudet är a bit sucky, men hittade inget bättre på das youtube... Njut, den är fantastisk. Jag älskar den, och honom.



Ha en grrrrr-rrreat lördag everyone! :)

Peace.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0