Haund

ShÅppAt:

Leggings
Rakhyvlar (bra sådana, för en gångs skull...) + rakgel
Maximum Red Hot Chili Peppers (intervju-CD)
Solgalsögon, sådanadär, äh, jag vet inte vilket årtionde dom var poppis på, jag slänger upp en bild nedan istället
Random vit/guld-randigt linne på H&M. Alla min kläder är svarta och fan nej, det är askalas varmt ute, I need some light clothes, ya'know.

Sedan tror jag fan inte det var någe mer.
200 pix gick allt då, budgetköp me like! Blev så jävla lycklig när jag såg att solglasögonen endast kostade 49 pix, I mean, det var på Guldpynd och allt... Så puss på det!

Nu ska jag käka upp min tortelini, sätta in en prilla och sedan... göra något. I då nå what.

Ha en skön lördag, ya'll!

Peace.
/Liv.

Dessa, fast i helsvart... Snygg brud för övrigt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0