Breaking the girl

Det är så jävla typiskt.
Så fort jag är ledig, så fort jag kan slappna av,
Efter att ha jobbat varenda natt hela jävla juli,
haha tror ni verkligen jag kan slappna av och tänka på annat stuff än fittjobbet?
Ooooh no, så enkelt kommer jag inte undan.
Kan inte ens njuta av en lugn lunch ute med familjen.
Nu måste jag iväg och göra en massa jobbärenden bara för att alla är fucking retards.

Jag längtar till den dagen då jag orkar söka nytt.

Idag blir det iallafall Lomma eller något shit med A och H. Typ supa.
Hah nej.
Kväll/nattdopp iallafall.
Fan inget ska få mig mer nere inga idiotmänniskor, inga stalkers, inget jävla fittjobb.
Jag ska njuta av min minisemester och jag ska njuta Fullt Ut.

Peace.
/Liv.

Fråga mig inte, jag har inte dina jävla svar.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0