You may call me a dork...

Jag är så jävla ledsen över Heath att jag vetefan vad jag ska ta mig till.
Tacka Gud för att jag har pengar och cigg och att Amanda kommer hit snart.
Annars hade jag blivit galen.


Visste inte att Heath var/är med i den nya Batman-filmen. Innan har det varit en självklarhet att jag skulle se den, då världens bästa Christian Slater spelar Batman, men nu när även Ledger medverkar i den, som Joker, finns det inga ord för hur självklart det är...

........................................................

Ni kanske tycker att jag är fånig/töntig, om jag ska vara ärlig så trodde jag inte att jag skulle reagera såhär starkt.
Men tydligen


gör
jag

det.
Klump i magen. You were magical.

image273

Peace.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0