In hiding

Trött. Ångesten. Otålighet. Allt i en enda jävla röra.
Vegetariska nudlar på en nära framtids kokning.
Måste äta. Måste äta. Måste....


"Push me, Pull me" är ett jävla mästerverk.
Jim Morrison går hand i hand med Eddie Vedder fast ändå inte.
Fan vad jag älskar Eddies röst.
Jims likaså.
Men Ed.

Måste äta.

Jag hatar Lund.
Jag tror inte det finns några ord som kan beskriva hur mycket jag hatar den här staden.
Jag tror faktiskt inte det.

På tal om ingenting hörde jag en jätteäcklig sak om en känd svensk, jag ville nästa spy lite grann.
Fick mig att avsky människan ännu mer.
Tror dock inte jag ska nämna några namn här, man vet ju aldrig vem som läser.
Men bara så ni vet. Jag blev äucklad. Hua...

Just det, äta var det ja.
Men först cigg. Eller efter. Vi får se.

Nu ska jag lägga upp en bild på mig själv.
Festligt va.

Ha d.

KONSUM!
image261

Kommentarer
Postat av: Emma

Meh, nu blev jag ju nyfiken och vill veta vilken kändis! gah.. ^^

2008-01-05 @ 16:05:20
URL: http://wannaseeyoudisco.blogg.se
Postat av: Liv

Hehe. ;) I can tell you, but inte här. ;P

2008-01-05 @ 22:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0