Sedona, Arizona

image281

Jag har två saker att tacka myspace för:
 
1. Travis och Days of the New.
2. Bilden på Meeks som visade stället som jag sökt efter så JÄKLA länge.
Miljön ni ser på bilden har jag drömt om sedan jag var en liten Doors-besatt ungdom som längtade efter "the american desert" och dessa fantastiska skapelser som vår Moder Jord skapat, Red Rocks. Jag alltid velat veta exakt Var dessa finns, någon stad man kan åka till osv. Men tja, det är inte så jättelätt att search:a på google efter det har det visat sig.
Fram tills igår, då jag var inne på Days of the New's myspace och såg en bild på Travis med detta bakom sig, detta som jag letat efter så länge, så många år... Bland kommentarerna var det en fantastisk kvinna som hade skrivit något i stil med "Sedona's a beautiful town" och jag utbrast i ett glädjetjut inombords och blev så jävla lycklig.

Ja, det är sant. Jag blev lycklig över "en sådan där sak". Om det är något jag vill, så är det att se detta i verkligheten, då hade jag funnit harmoni och lycka. Det är något jag är övertygad om.
Varje gång jag lyssnar på Doors ser jag alltid framför mig mig själv gå omkring i sådanhär natur, lyssnandes på musiken, njutandes... (Jag skiter faktiskt i om ni tycker att jag är fjöntig som skriver och beskriver allt detta, men det är lycka och harmoni för mig, som sagt...)

Nu har jag en Plats för njutningen. Och jag är så jävla lycklig för det.

Så, tack myspace, Travis och kvinnan som kommenterade.
I love you.

Peace.
/en lycklig Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0