I'm a geek, live with it

Kollat på "Live in Cornice"-DVD'n för sisådär 89426074352 gången.
Jag kan lova er att jag kommer köa i minst 2 dygn innan jag ser PJ.
The geek in me comes up again.
Men när man vet att man kommer stå där längst fram och sjunga, hoppa, gråta, skratta till den musik som ligger en närmast hjärtat, klarar man av de där dygnen innan. All förkylning, all hunger, all törst, all trängsel - EVERYTHING kommer vara värt det när man står där framme och har gåshud över armar och ben.

Det längsta jag köat innan är 16 h.
(- Ja, inför en fuckin' Ark-spelning.)
Tror det var värt det.
Minns inte riktigt hur spelningen var.
Bra, I guess...

Men Ark är inte ens i närheten av vad PJ-spelningen kommer vara.
Låt mig föresten bara påpeka att nej, ingen aktuell spelning so far.
Då hade jag skrikit och hoppat runt, samt gråtit på samma gång.
SÅ lycklig är jag inte. But soon, I really, really hope.

Jag är en tönt, jag vet. Det har jag alltid varit, speciellt när det kommit till musik.
Dock har jag alltid varit stolt över det, så de enda som har behövt skämmas över mig är väl mina vänner isåfall.
And I don't care if they do that. Det får dom väl göra om dom nu känner för det.

Bröl.

Peace.
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0