Valborg, oh, överskattade valborg!

Idag är det valborg och... jaha?
Senast jag uppskattade valborg var när jag var 16, och då var det ändå inte fett då min vän (nämner inget namn, tror hon vill fortsätta vara anonym över händelsen, haha) drack två liter vin vilket resulterade i att hon sprang runt och visade brösten för alla som gick förbi oss. Trevligt...

Näe, ikväll stannar jag hemma och kollar på Top Model. Blir bättre så.

För övrigt kan väl någon antingen a) sätta in några miljoner på mitt konto så jag kan införskaffa en likadan garderob som M-K Olsen, eller b) ge mig M-K Olsen's garderob, dock några storlekar större då jag är några huvuden längre än kortisen, plus att jag inte går efter size cero-idealet.
Vore schysst!

Ciao, ha en trevlig valborg, vart ni än befinner er. Drick inte för mycket sprit bara, eller jo gör det om ni har lust, I don't really care. Eller... det beror på vem som läser det här. Haha. Jaja.

Föresten, det här blir sista blogginlägget på ett tag, då vårt internet kommer vara nere for a while, for how long I don't really know right now. Mor sade upp oss från FITT-comhem, tacktacktack för att du gjorde det, morsan, sedan har det strulat som in i helvete med det nya modemet, så vi får se när människorna på alla jävla kundsercie:sar vill vara intelligenta och hjälpa oss... 

AWELL!

Peace.
/Liv.

image319

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0