The master of Upp och ner-humöret

That's me. Yes, it sure is.
Nu är jag helt plötsligt en glad flikkah.
Det är underhållande hur små saker kan få en glad på direkten.
Det har varit som en trappa de senaste dagarna. Eller en berg-och-dal-bana.
Rollercoaster of love...
Eller inte.
Jaja.
Men nu är jag glad iallafall för tydligen funkar mitt manus till ett filmprojekt my friend H håller på med sjukt bra.
Har haft en äckligt dålig inspirationstid, men tydligen var den tillräckligt bra, för manuset gillades.
Thanks for that hun. Puh.

Nu lyssnar jag på lite Pearl Jam. Yes, we like it, we really do. Kanske även är därifrån mitt glada humör steg upp från. Just look at this video, så jääävla bra.
Låten heter "Faithful". Ursäkta textningen. Have no idea what that's about.

Peace.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0