En Pearl Jam-natt... som så många andra...

En del människor...
...
... Jag förstår mig bara inte riktigt på dom.


Pearl Jam-natt. Mys. Speciellt all livematerial man kan få tag på.
Känns som man är där. Man Vill vara där.
Stå mitt bland allt kaos och bara N-J-U-T-A.
Fan...
Men det är en skön känsla iallafall, att åtminstone ha det i högtalarna.
Och förhoppningsvis snart även framför sig... på riktigt.

Jag vetefan hur jag skulle reagera.
Jag visste inte hur jag skulle reagera inför Chris. Nu vet jag. Det var väldigt... blandade känslor.
Allting på en och samma gång. Resulterar till blickar från folk som man SKITER i.
Vem fan orkar bry sig? Vem bryr sig överhuvudtaget? Varför skulle man bry sig?
Varför skulle jag bry mig?

Men Pearl Jam...
Bara tanken att ha Eddie ståendes framför en...
Jag vet Verkligen inte hur jag skulle hantera det. Höra "Release" eller egentligen vilken låt som helst.
Känslor, känslor och åter känslor...

Fyfan vad jag älskar den här musiken. Jag tröttnar aldrig.
Aldrig.

God kväll/natt.

Peace.
/Liv.
image314

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0