And the answer is

Om 2 weeks kommer min doktor ringa och berätta mitt jävla provsvar.
KUL!
Vänta i två jävla veckor.
Jag kommer inte kunna göra någonting.
Jag kommer inte kunna söka jobb, för jag kommer inte kunna gå på arbetsintervjuer, för dom kommer gå åt helvete för allt jag kommer kunna tänka på är det jävla provsvaret.
Jag har fruktansvärt dåliga minnen utav provsvar. Första jag skulle på en "provsvarsvistelse" a.k.a. återbesök fick jag veta att jag under ett x antal veckor/månader/år hade haft cancer i blindtarmen.
Man blir lite övernojig efter något sånt, hoppas jag att ni förstår.

JAJA.

Känns som jag är i någon slags bubbla för tillfället.

På tal om ingenting, alla ni Arkfans, whattafuck händer den 26:e?
Blev helt nyfiken när jag läser på typ ALLAS bloggar om något med Växjö den 26:e?
:O ?
Inte för att jag kommer gå eftersom jag är äckligt pank och inte är så inne i hela Arkvärlden längre, men jag blev helt curious. Hah. Så om det är någon som vet som läser this, svara gärna. Stör mig sjukt mycket att jag inte vet, haha. Innan var jag den som visste ALLT som hände runt Arkfronten, nuförtiden är jag helt lost.
Hahah.

Jaja.

Ha det nice everyone. Nu ska jag träffa Fredrik.
Peace.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0