When I'm Down



^ Sådär trött känner jag mig just nu. Älsk.
Satt en stund på Tapatio (Bull hade 20 och Ariman hatar oss) med André och lite andra mäniskor, det var... intressant. ;) Hahah.
Sen jooobbade jag. Jävla regnskit, fick hela tiden sätta sånt där regnskydd över tidningarna. Det det gick fort att dela ut idag, skönt nog. Fick en massa nycklar 'n shit.
Sen jobbade jag Igen imorse. Kom precis hem från en jäävla lång reklamrunda. Galet. Visserligen bara villor, men det känns som att det området sträcker sig över typ halva Lund. Uäh.
Men jag kinda like:ar att det regnar ute. Det är skönt. Jag gillar regn, really much.

Ikväll: Arre med älskade Amanda.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0