Tisdag

Jag älskar verkligen Neil Young's "Cowgirl in the sand". Ett mästerverk, så musikaliskt korrekt (om ni frågar mig).
Neil Young är guld. Jag tackar mor för att hon öppnade dörrarna för hans musik den där dagen för länge, länge sedan.
Tack, tack kära (?) moder. Det var iallafall schysst av dig.

Hello woman of my dreams
This is not
the way it seems
Purple words
on a grey background
To be a woman
and to be turned down
Old enough now
to change your name
When so many love you
is it the same
It's the woman in you
that makes you want
to play this game.


Är fortfarande nere sedan jag igår läste att kära Marcus ska lägga ned sin blogg pga ett missförstånd/bråk ang SJ m.m. Är jävligt nere pga det, mest för att jag kommer sakna hans vackra blogg med hans vackra och smarta ord som gjorde ens dagar lättare att pina sig igenom. Antagligen är det bara en paus han behöver, jag Hoppas det är så han tänker. Annars vet jag knappt vad jag ska ta mig till, Birro är en utav mina största inspiratioskällor.
Please Marcus, come back....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0