Nu ska ni få lyssna på Soundgarden, era jävlar!

Tänkte bara vara lite snäll (?) och tipsa om några jääävligt bra Soundgardenlåtar. Om ni nu vill lyssna...

Självklart är Black Hole Sun ett måste. De som nu inte har hört låten tidigare, tja... Vart har ni varit de senaste åren?
Älskar videon, har alltid gjort. JA, jag var wierd när jag var liten...



Nästa "måste" är en fantastisk liveversion av en av mina favoriter - Hands all over. Från... tja, -92, -93 kanske? Gillar Chris kläder. Och hår.



Jesus Christ Pose-videon är mest psyko, men jag gillar den jävligt mycket. Härlig låt aswell.



Min favorit - Burden in my Hand. Korthårig Chris! Underbar liveversion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0