Minnen

Seriöst.
Jag sitter här och ryser.
Är inne på youtube och kollar på videor från Annexet-spelningen.
Black Hole Sun...
Men det är mest när han, det här kommer låta jättekonstigt, rör sig, som det känns, det känns här inne.
Just De Där rörelserna såg jag, på riktigt. Just De Där.
Känns så jävla sjukt. Känns som att uppleva hela konserten en gång till, nästan.
Fast bara nästan.
Den känslan som befann sig hos mig den kvällen, den 27:e augusti 2007, var fanemig de vackraste, de finaste, de mest mäktiga känslorna jag n å g o n s i n har känt.

Fan, jag vill verkligen se honom igen.

Jag menar, titta/lyssna på den här videon med "Burden in my hand" från konserten.
Kvaliteten är dålig men hey - det är inte jag som filmat. Hah.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0