Kvinnligt

Alla snackar om förebilder och shit.
Fram tills för ett tag sedan insåg jag att jag bara hade manliga förebilder, Chris, Jay, Marcus osv.
Men vad jag inte har insett, som är väldigt konstigt eftersom jag alltid har älskat denna personen, både som sångerska och skådespelerska, är att jag faktiskt har en kvinnliga förebild (förutom morsan).
Josefin Nilsson.
Jag väntar på era hånskratt. Klart jag gör.
Jag har alltid gillat Josefin, ibland lite sådär undermedvetet, ibland helt "öppet".
Vad ska jag säga? För att beskriva henne med ord kan jag säga - Cool.
En riktig kvinna. Vill jag också kunna vara.
Jag gillar henne, det gör jag verkligen.
(Och hon är otroligt vacker)

image123


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0