"Och gott nytt år,ni. Nu(i denna minut,sekund) är det bara tolv timmar och sju minuter kvar av 2003.
Om man ska summera år 2003, hur ska man skriva då?
En liten kortfattning kan vara såhär:
¤Freja
¤Ark + 5 gånger
¤Fab 5 (Nog årets största händelse;jo det var det!)
¤Haft rött,brunt,lila och oranget hår "

Jag saknar den tiden... Då människor som grabbarna i Ark tog upp så mycket av ens tid och tankar att man inte tänkte så mycket på det som hänt och det som hände runt omkring i sitt liv...
När man satt med sitt färgglada hår och sina rutiga, randiga, prickiga (gärna på en och samma gång) kläder och bara njöt av folks reaktioner.
Man var ung och man brydde sig verkligen inte.
Nu är jag bara äldre och bitter och tyvärr orkar jag inte göra något åt saken förtillfället.
Det får vara som det är, jag fixar det sen.

Men man blir lite nostalgisk när man läser sådana här gamla grejer. Just det ovanstående citatet skrev jag på nyårsafton 2003-04 i min skunkdagbok. Jag har tydligen kvar min skunk! litet_eko, för er som är intresserade (= ingen).
Jag skapade det i början av 2003, därav det halvt (helt) patetiska nicket...



Annars är tillvaron rätt grå, trist och förjävlig. Jag klarar inte av att bo hemma, jag vetefan vad det är jag gör för fel, men något är det tydligen.
Well, well. Man har ju gått och blivit van.

Orkar inte skriva mer, avslutar istället med en bild av min hjälte, mest för att jag älskar den mannen något så otroligt för allt han gjort och gör och kommer göra. En sann hjälte.




Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0