När löningen kommer ska jag...

- Köpa Salem-biljett.
- Köpa vantar+halsduk, jag börjar seriöst frysa ihjäl.
- Njuta av att jag inte längre behöver vara pank.


Önskar jag kunde ha skrivit till "Köpa Chris-biljett".
Tyvärr kan jag inte det. Resten av hans årlånga turné äger rum in the US och Mexico. Uhuh, vill se honom igen, som fan. Vill höra "Can't change me" live, eller varför inte "Follow my Way".
GAH.

Igår träffade jag Natalie på bussen. Länge sedan man träffade den kvinnan, helvete vad jag har saknat henne... Flummigt som vanligt. Hoho. Vi ska Ariman-hänga med det gamla Ariman-hänga-gänget någon gång nästa vecka.

Jag insåg förra veckan att jag har hängt på Ariman sedan jag var tretton. DET är galet.

Peace.
/Liv.

image204 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0