It's time for consert, I think

image200

Någon som har lust att gå och se Salem al Fakir (tillsammans med fruktansvärda Maia Hirsawa eller hur fan det stavas, men skitsamma, det är Salem!) på Mejeriet den 30:e? (Ja, november)
Sjukt billigt, endast 185 pix.
Jag är fett pepp, dock är mina näejaglyssnarintedirektpåhonomharjuhörtnågonlåtochsåmenjagtänkerintebetalaförattsehonom!-vänner inte lika peppade.
Men what to do, what to do? Jag kan inte rå för att dom har kass musiksmak, höhö. Nej, där överdrev jag lite. Alltså the part om att dom har dålig musiksmak, dock överdrev jag inte om att dom inte är peppade.

Ja...

Så, någon som är pepp? Jag kommer nog dra dit vilket fall som helst (mobbad? Njae, snarare musikintresserad), vafan, sjukt billigt, placet ligger en kvart från mig + vill jag fira att jag fått min fede(?)lön.
Och så är det ju Salem. Musik med stort M.

Peace.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0