Wild child



Jag ska inte börja tjata, så ni vet det. Men jag läste något jävligt bra som någon random människa hade skrivit.
Om Ark och hela det blafset. Väldigt bra skrivet, hade jag haft länken kvar hade jag lagt upp den här så ni hade fått läsa. Slipper jag tjata liksom, fattar ni själva liksom. Bara att läsa. Liksom.


Igår pratade jag med Fredrik, och vi kom fram till att mitt projektarbete är så gott som färdigt.
Åtminstone den skrivande delen, som har varit den värsta. Sure, jag älskar att skriva, det är det jag är bra på. Men jag har haft en extrem idétorka de senaste månaderna, vilket har varit really bad. Men så fick jag någon såndär skrivardamp häromveckan och skrev en skitbra text, och det är den vi kommer använda.
Var och kollade i "Dommis" igår med Fredrik, försökte luska ut hur vi ska göra med utställningen. Rätt knepigt faktiskt... Men vi kom fram till en helt okej lösning, tror vi iallafall. Hahah. Ska träffas alla tre, han, Rickard och jag, på tisdag och bestämma mer, datum och sånt också...
Aaah, det här känns jävligt bra! Det är peppen för mig, det är genom sånt här jag får positiva vibbar och blir glad!
Okej, det där lät jättefjöntigt, men jag fattar vad jag menar så det är bra.

Vet inte om jag har skrivit det men vi har fått våra studentmössor nu. OH HAPPY DAY.   !!!

Tja ba.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0