Hero

Hero

De senaste åren har sugit rätt stora snoppar, men jag har klarat mig igenom det.
Fråga mig inte hur jag kunde göra det.
Antar att det är Chris som har med saken att göra, åter igen.
Han hjälpte mig för tio år sedan, när vi bodde Där, sittandet framför MTV, önskandes att jag kunde vara där också.

Tio år senare. Återigen. Som sagt.
Det är rätt crazy. Jag var ju så liten för tio år sedan, så efter ett tag kom Spice Girls och all annan skit och tog upp min tid. Men för fyra-fem år sedan började jag lyssna på Chris musik igen, och de senaste två åren har dom betytt mer än någonsin.

Jag vet inte vad jag ska göra. Fick iallafall nyss veta att han spelar i London i sommar. Hyde Park. Någon slags festival. Hade varit magiskt. Väldigt magiskt. När jag tänker på det blir jag helt, panikslagen, fast på ett bra sätt, så att säga. Det hade verkligen varit "a dream come true" för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0