Två veckor

En härlig överraskning som ändå inte var en överraskning eftersom jag egentligen visste om det men inte just då för tillfället, var när jag efter att ha jobbat färdigt slog på 6:an och såg att Wright across America skulle börja.
Fråga mig inte varför, men jag älskar verkligen det programmet. Ian är helt galen i huvudet, Nicky är så sorglig att han blir rolig, allt är bara sjukt.
Me like.

Om två veckor har jag tagit studenten och är officiellt tragisk.
Vad fan ska jag göra?
Slappa?
Jobba?
Resa?
Det blir nog det andra alternativet, med tanke på att jag är så fruktansvärt pank att jag skrämmer mig själv.
Nej, nu ska jag sluta tänka på det och mörda lite människor på GTA.
Föresten vill jag spela det där GTA-liknande spelet som Amanda och Thule snackade om igår...
Var föresten riktigt trevligt hos Elviris igår. Sjukt hemskt att man inte kommer få träffa henne förens efter sommaren... Uh-uh.
Det slog mig nyss att jag kommer få en massa fina grejer i studentpresent. Hoppas jag iallafall.
En kamera kommer jag iallafall äga. Yey!
På torsdag ska Yavi fixa mitt hår 'n make-up inför balen.
På tisdag ska vi shoooppa. Eller egentligen inte, jag måste spara alla pengar jag har till studentflakshelvetet.
Varför slutar jag inte skriva?
NU slutar jag.

Puss!
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0