Min sommar

image66

Jag kanske inte chockar er när jag säger att Chris är peppen just nu.
Men så är det faktiskt.
Han är det enda som kommer göra min sommar bra.
Sommaren kommer bli ganska o-fet men jag har Chris Cornell-konserten i slutet av augusti.

Damn vad jag älskar den mannen.
Efter Jim Morrison och The Doors är han den människa vars texter och musik och person som har inspirerat och hjälpt mig mest. I brist på hjälpande föräldrar under min uppväxt fann jag min ro och trygghet i musiken från dessa män.
Därför är det extra magiskt och betyder extra mycket för mig att jag ska få se Chris.
Att jag äntligen ska få se Chris.
Sitta där på Annexet och njuta.
Ja, - DAMN vad jag älskar den mannen.

Peace.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0