Lördag

image72

Godkväll!
Idag har jag ÄNTLIGEN köpt Anthony Kiedis-boken "Scar Tissue", som jag så länge velat köpa!
Har i flera år gått till Gleerups och kollat om dom sänkt det svinaktigt dyra priset på boken (ett tag låg den strax under 400:-), men nu idag kostade den endast 119 :- ! Wonderful!
Så nu har man någonting att göra om dagarna... Hua, ja... !

Köpte även ett par nice solbrillz på H&M, deras pilotbrillor är äckligt fula, rätt synd tycker jag eftersom jag velat ha ett par sådana till sommarn... Men hittade ett par stora runda, som är snygga dom med! :)
Sen köpte jag... Hm, vad köpte jag? Jo, en BH. Mest för att jag behöver en ny. En snygg brun med spets. :)
Sedan köpte jag Ted Gärdestad-skivsamlingen, ni vet den med tre skivor.
Fast den fick jag av pappis. Tacktack! ^^

En sak som jag bara måste uttala mig om är att jag har kommit fram till att Gary Dourdan (Warrick i CSI) nog är världens vackraste människa. Gosh, helt perfekt...

Ciao!
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0