Soon it's '08

Jag vet helt ärligt inte om jag kommer att fira nyårsafton i år.
Varför?
Jag vet helt ärligt inte (återigen) om jag känner för att fira att året som har gått är över och ett nytt är på väg.
Det betyder att jag är tvungen att minnas det som har varit.
Kanske inte ett måste, men för mig kommer det komma automatiskt.
Visserligen har jag hela tiden en massa minnen som dyker upp när dom själva vill, men Liv med alkohol i kroppen brukar oftast resultera i en jävla depp-Liv som mest blir nere alt. galen.
Jag vet inte om jag kommer orka med det.

Jag vill mest bara ha en lugn 31:a december, känna att Året Verkligen Är Över.
I stillhet.
Jag orkar inte med att vara med miljarder packade människor som bara woohooo vad vi är fulla och glada.
Jag tror att dom får vara fulla och glada utan mig i år.
Jag kommer nog bara sitta hemma, lyssna på bra musik, le lite, säga 'Hej' till år 2008.


På tal om fylla 'n shit har jag nästintill supit upp alla mina pengar. Okej, inte särkilt mycket, ca 1600, sedan måndags.
Bra jobbat.
Jag vet inte vad jag har hållt på med, tror det är all skit som har hänt runt omkring mig, All Jävla Press.
Alla jävla I-landsproblem som min omgivning viker ut till mig.
'Hjääälp mig.'

Okej, detta är mycket möjligt ett I-landsproblem det med, det är inget jag nekar till, men det är bara så det är.

Jag vill ha 2008 Nu. 2007 kan slicka någons röv.

Lade upp en "Årets snyggaste bild" på Ed på bilddagboken nyligen, tänkte lägga upp en som kommer på 2:a plats här.
Varför?
För att den är otroligt, otroligt fin. Kolla bara!

Peace.
/Liv.

image258
(bilden är tagen 2006, men, ja, det är den snyggaste bilden jag har Skådat i år iallafall...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0