Mmm... snus...

Jag trodde aldrig jag skulle säga detta, men daem vad jag gillar snus!
Tyckte alltid det var så jävla äckligt att snusa, att man bara fick äcklig andedräkt och jag som rökare aldrig skulle finna samma satisfaction till snuset som jag gör för cigaretterna.
Fine, fallet kring att jag blir mer nöjd med en cigg i handen än en snus i käften är sant, men varje gång jag har varit fattig, brukar min morsa bjuda mig på en dosa Kronan vit, och jag måste säga att jag har blivit förälskad i det snuset. Det funkar DIREKT, om jag är röksugen som ett jävla as och stoppar in en Kronan vit, försvinner mitt nikotiksug nästan direkt. Det är jävligt skönt.
Men... tja, ja, jag kommer ju säkerligen köpa cigaretter den 20:e när löningen kommer, men fram tills dess kommer jag kunna leva på snuset, något som jag tidigare verkligen inte har kunnat göra.

Haha, intressant ämne va? Hah, awell...

Nej, nu ska jag kolla på The Shining och känna mig bäst. Av någon anledning...

Peace.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0