Imorgon är det jul

Haha, alla har väl hållt på och förberett inför morgondagens juleafton idag, I guess?
Eller, okej, era morsor och mor-farmördrar... Men ändå.
Vi har inte gjort något sånt skit alls, eftersom vi som sagt firade julen igår.
Ouuuu, vi går emot den svenska/part of the rest of the world-traditionen...
So?
Jävligt skönt, om ni frågar mig.

Självklart ska julafton firas imorgon, såklart. Hos min far, tyvärr.
Min storebror tycker att det är time to apologize från min sida, förlåta min far.
Sure, okej... What if jag inte kan hantera min pappas svek lika "bra" som honom?
Alla hanterar situationer olika, min storebror ignorerar det och blir oftast lite halvpsyko, jag ignorerar det så länge jag kan, till slut brölar jag ut vilket har fått/kan få både positiva och negativa följder/respons...

JAJA!

Orka gnälla, jag har faktiskt haft en bra dag idag. TVÅ bra dagar på raken, det ni! Jävligt ovanligt för att vara jag, sorgligt men sant.
Jag har märkt att jag är sjukt grym på Guitar Heroes, ni vet det där "senaste" digitala spelet som alla ungjävlar vill ha. Min morsa köpte det till min lillebror i julklapp. (Fast ibland undrar jag om hon ändå inte köpte det lika väl för sitt eget nöjes skull, då hon verkligen ÄLSKAR det, trots att hon suger. Haha, aw, hon är så söt, mammzi.)
Idag klådde jag Slash i ett guitarbattle, dock sög jag mot Morello, men det säger väl sig självt? Även som tevespelsgubbe är han världens bästa gitarrist.
Sjukt roligt spel, för att komma till saken. Otroligt, otroligt roligt.

Sedan kollade vi på Monty Python: The Meaning of Life.
Seriöst: Varje gång jag kollar på den kissar jag på mig av skratt, gråter av skratt.
Liksom; löven på träden.

"I can't do this anymore!" PANG
"My husband! I can't do this without him!" PANG
"MOOM! DAAD! Were are you? NOOOO!" PANG

tyst

ALLA LÖV FALLER MEDAN TUSEN OCH ÅTERTUSEN RÖSTER GRÅTER/SKRIKER

Hahaha!

Eller betjänten med hjularmen... HAHAHAH.
HUMOR

Aah, jag älskar verkligen Monty Python. Ren, jävla kärlek.
Monty Python + Little Britain + Ralph Fiennes + Gary Oldman + London = Det bästa som kommit från Storbritanien.

Sitter och lyssnar på Pearl Jam (ovanligt?). "No Way". Seriously, "Yield" är nästan snäppet bättre än "Ten". Så klockrent, precis sådan musik som jag älskar. Alla låtarna har Det Där soundet som är ute efter, det är en skön känsla när man känner att 'Shit, det är Det Där soundet, Det Där soundet!".
Pure, pure, pure love.

Näe, nu ska jag sluta babbla och kolla på Monty Python-klipp på youtube.

Peace.
/Liv.


image255


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0