Black

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga.

När en människa....
Helvete.

Lyssnar på "Black".

I know someday you'll have a beautiful life,
I know you'll be a sun in somebody else's sky, but why
Why, why can't it be, why can't it be mine

Det är så vackert. Har inget med saken att göra, bara låten.
Jag vill bara gråta. När jag hör det partiet.
Speciellt när man vet och hör hur mycket Ed menar det.

Jag har fått ännu ett ångestanfall.
Varförvarförvarför måste du ringa och säga så?
Sjukdom, sjukdom, sjukdom... Sure, det är en sjukdom men du kan inte hela tiden skylla på det.
Du säger att du förstår mig men jag vet ärligt talat inte om du gör det.

Helvete.

I know someday you'll have a beautiful life,
I know you'll be a sun in somebody else's sky, but why
Why, why can't it be, why can't it be mine

TACK.

Eddie Vedder är en hjälpande hand nu.





För min skull, lyssna på videon/låten.
Notera Eddie's (the man with the voice) hela... jag vet inte, hela hans inlevelse.
Vartenda ord menar han till 110%.

"Black".

det är så vackert...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0