Blablalblllablalblaalbla jag kommer inte på nåogn vettig rubrik

Salem var bätsbästbäst och speciellt när man såg ohnom med världens bästa Viveka.
"Thank you" var lika magisk som vanligt, "Dream Girl " likaså.
Sen drog vi till Bull var snä det gjorde vi inte för det var fuklt, så vi stack till MODS istället däär jag fick vet lite halvläbbiga grejer, men vafan läbbigt är väl bra? Ett stort + i kansten är att jag får veta lite hemliag grejer om en viss person.... Hehe.
Sen blev det Tapatio ellerhurfandetstavas som jag itne alls gillar, hänger mest 18-åriga brats där.
Men vi det fick gå.'

Nu är jag skittrött men GLADGLADGALD för jag har haft en skittrevlig kväll mde en massa (!) trevkliga människor.

Peace.
/Liv.


ps. Jag borde föresten tagit med kameran till ASalem. Han var så finklädd och söt som vanligt, men fluffet nerkammat och en liten Jens-mössa/hat/thing på. outfiten var grå, grå kostym osv. FINT! Me loves salem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0