ABCD

Jag överdriver verkligen inte när jag säger att den här julen har varit den bästa julen på säkert... 10-15 år.
Dagarna före var endast en flumdimma här hemma. Vad gjorde vi egentligen? Vi var helt sjuka...
Stämningen var mysig, men framförallt TRYGG.
Jag har inte känt en sådan trygghet på hur många år som helst.
Ingen brydde sig om att fadern var packad, ingen blev ledsen (okej jag blev ledsen den första timmen, det blir jag alltid...), men sedan tänkte vi bara "skitsamma" och fortsatte med flumtryggmysheten vi hade här hemma.
Det har bara funnits en underbar känsla och stämning hos oss alla den senaste veckan.
Jag blir bara så glad när jag tänker på det.
Visserligen har jag drinkat för alldeles för mycket pengar, men den ångesten tar vi en annan dag.
Jag har träffat bra människor och har haft bra dagar med dessa bra människor.


Bara så ni vet, liksom. Kände att jag behövde säga det, av någon anledning...

Nu ska jag kolla på Monty Python and the Holy Grail.

Peace.
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0