Great night

Idag är det då dags för Ark.
Wöhöw?
Njae, som sagt inte så jättepepp för tillfället. Antar att det ändrar sig ju närmare spelning man kommer...
Brukar vara så nuförtiden.

Tror det också beror på att jag såg en fruktansvärt bra spelning igår av min husgud Stefan Sundström.
Älskade Stefan som jag verkligen lyssnade konstant på under gymnasiet.
Jag kom ihåg i ettan... Rebecca och jag. Det var verkligen hon, jag och Steffe som gällde.
Fan vad kul vi hade!
Men det är något med Stefan som gör honom så jävla härlig och speciell. Det är den där energin.
Han och Salem har exakt samma, rena, härliga, äkta energi på scenen som gör att man inte kan göra annat än att älska dom.
Och det blev inte sämre då man såg att Strängen återigen entrade scenen. Jävligt bra gitarrist, mhm!
Fan, efter Salem var Stefans konsert luuugnt Malmöfestivalens bästa spelning!

Peace.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0