För att jag är så jävla mycket bättre än alla er andra

Hemma från sjukan, eller iallafall på en sådandär permission eller vad fan det nu kallas.
Allt gick bra, förutom om att jag höll på att bli galen av tråkhet.
Nooothing to do.
Utskrivning på måndag, åker dit imorgon kväll, måste ta en massa sprutor 'n shit...

Helt mongo känsla att lägga sig i sin egna säng. Min rygg har nästan tvingats att forma sig efter sjukhusets äckliga, men säkert jättebra eftersom dom tillhör ett sjuhus, sängar, men nu när jag lade mig ner i sängen, påmindes min rygg och bara:

Aaah, this is the shit!

På måndag är det tre veckor kvar till Chris & Stockholm!
KÄRLEK!

Puss 'n peace!
/Liv.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sjukhus? :/ *orolig*

2007-08-07 @ 19:30:07
URL: http://vendelay.webblogg.se
Postat av: Liv

Awsi. :) Näe det var ingen fara så, dom gjorde en såkallad "säkerhetsoperation", tog bort lite tarmar och checkade runt i magen.
Efter en sjukhusvistelse i maj då min blindtarm togs bort, upptäckte dom att min mage var lite kass.
Men nu är allt som sagt som vanligt igen. :)

2007-08-07 @ 23:40:26
Postat av: Sandra

Ah, vilken tur då :) Jag gjorde något liknande när jag var liten faktiskt, hade för mycket utav vissa grejjer och sådär.
:)

2007-08-08 @ 21:07:28
URL: http://vendelay.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0