Bröl!

image114

FInns fan inget bättre än liveversionen av "Big Bottom", niiiice...

Här kommer en sånhär tråkig för jag helt enkelt inte har något bättre för mig, utan mest går runt och längtar tillbaka till i måndags. <3

Vem/vilka vet mest om dig? - Morsan typ... 'N Amanda.
Vad har du på dig just nu? - Helsvart... orkar inte förklara i detalj...
Vilken är din favoritgladiator? - Huh?
Vad ska du göra ikväll? - Det är natt nu... Ska sova snart.
När var du senast riktigt full? - Hm... Riktigt-riktigt full? Typ nyår... Dricker aldrig nuförtiden. Pall-lall-lla...
Är du seriös? Ja
Vem gillar du mest i din klass? - Går inte i någon klass.
Hur många bilar har du/din familj? - Inga
Hur många biologiska syskon har du? - Två
Isåfall, vad heter de? - Alexander och Pierre
Hur många timmar sover du per natt? - Varierande. Ofast ungefär 7-8.
Vilken färg har du på håret? - Min naturliga, alltså ljusbrun/rödlätt. Funderar på att färga det mörkbrunt igen.
Och frisyren, hur ser den ut? - Hua ja. Klippte av en decimeter för någon månad sedan, så det är kooort...
Vad vill du ha för färg på ögonen? - Bruuuna... Men jag är nöjd med mina gröna.
Vem är snyggast i världen? - Måånga... Men jag måste säga att Gary Dourdan står högt på listan. (Warrick i CSI)
Vad är du allergisk mot? Inget
Ska du duscha idag? - Nej, men imorgon.
Vad är det för veckodag? - Natten till torsdag.
Vad gör du nästa år? - Har förhoppningsvis ett OK jobb och har flyttat ut till en egen lägenhet.
Är du likgiltlig? Nja, venne, oftast ej.
Favoritfärg? - Svart 'n mörkgrön
Är du uppväxt i stan eller på landet? - Stan
Har du utländska föräldrar - Morsan är finne.
Gillar du att laga mat? - Ibland.
Märkeskläder eller secondhand? - Båda.
Hur många par skor har du? - En del dock använder jag typ en tiondel av dom.
Är du sexuellt frustrerad? - Inte direkt.
Vem är snällst just nu? Viveka.
Var har du ont? Mest halsen.
Vem är bäst just nu? - Chris.
Använder du hårspray? - Väldigt sällan.
Kan du stå på händer? - För mååånga år sedan, ja.
Vem håller du på i Big Brother? - Haha.
Vad lyssnar du på för musik nu? - SOUNDGARDEN <3
Är du vidskeplig? - Njae...
Favoritserie? - SCRUBS! Och Spin City.
Gillar du seriehjältar? - Tja...
Vem är snyggast i The Strokes? - Vet inte hur dom ser ut nuförtiden, men han sångaren var snygg. Iaf i början.
Hur många Johan känner du? - Nåra stycken.
Vad tycker du om idrott? - Kul å titta på.
Tuffaste låten? - SPOONMAN - Soundgarden. Helt sjukt galen låt, musikaliskt as hell.
Håkan Hellström eller The Ark? - Det finns inget värre än musik som Hellström och typ Gessle (ja det är fan samma typ av musik!). Klart jag säger The Ark.
Killar eller tjejer? - Män. (Tolka inte det som att jag gillar ääääldre, men om en kille ska vara kille ska han vara en man, fast han är i en kille-ålder. Ja you get it.)
Gillar du ketchup? - Funkar till viss mat.
Små eller stora bokstäver? - Små... ?
Är du bra på att måla? - När jag orkar anstränga mig - Ja.
Sommar eller vinter? - Utan någon som helst tvekan - HÖST.
Är du glad nu? - Pretty. Har lite ångest bara.
Var du glad igår? - Yes. Men mest trött. Men glad var jag.
Känner du någon som jobbar på sjukhus? - Min läkare? Och en vän till familjen.
Vem skulle du vilja ge mjältbrand? - Can't say. (MOHA)

------------------


Peace.
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0