Tighter and tighter

Tighter and tighter

Jag hatar folk som glider livet på en liten äcklig räkmacka. Jag blir galen.
Cred till dom att dom har lyckats något så otroligt utan att egentligen ha lyckats.
Jag hatar er, men cred till er.
Cred till er som aldrig behöver röra ett finger, vars föräldrar betalar allt, utan att ni ens får någon ångest!
Det är det sjukaste. Ångesten verkar inte befinna sig hos er.
Era jävlar.
Jaja. Det är bara sjukt konstigt.

Har precis skrämt upp mig själv. Det är ju kul. Igårkväll/natt var ju också kul. Blev kallad för ett socialfall. Av min mamma. Det är ju sjukt kul. Brukar inte skriva upp såna patetiska saker på nätet, men det var ändå lite komiskt.
Allt hade ju fixat sig.
Men tydligen inte. Ingenting fixar ju sig för min del, inte ens när jag själv har fixat det.
Tänk om jag tror på min farsa då? Han har inte supit på över en och en halv månad. Det är det längsta han har varit nykter sedan i slutet av 90-talet, då han var nykter i närmare två år.
Men nejnej. Jag får inte tro på min pappa. Nepp. Jag får tydligen inte det. Han tror på mig, men jag får inte tro på honom.
En annan sak som också är sjukt skoj är när man får höra att man inte kommer att lyckas. Även här av sin morsa.
Hon är så trevlig den där kvinnan. Litar inte på sin dotter, tror inte att hennes dotter kommer att lyckas.
Sen när allt är fixat kommer hon slicka mitt ass bara för att socialen inte ska bli inblandad.
Men oroa dig inte, kärringjävel, jag pallar inte dra in socialen i mitt liv igen. Jag är rätt trött på dom. Snälla människor, men ibland lägger dom sig i allt för mycket.
Gränsen gick när den där snubben kom och filmande när vi åt mat. Bara för att se hur "normala" vi var i vår familj.
Vi kunde äta tillsammans, vid matbordet!
Jag tror att anledningen till att vi har ätit i vardagsrummet de senaste 10 åren är för att vi inte vill se varandra i ögonen när vi äter upp vår ångest.
It's so sad, but it's SO true.


"Blow up the outside world".
Nu kan jag faktiskt säga det. Nu är det faktiskt ett jävligt rätt tillfälle att säga det.
Chris Cornell. Soundgarden. CHRIS CORNELL.
Du, ni räddar mig. Det kan jag faktiskt säga nu.
Och Amanda.
Tack för att du pallar dra hit.

För tillfället är det faktiskt skitsamma över det där IG't i foto. Jag kommer ju ändå misslyckas, bli ett socialfall.
Finns ju ingen annan utväg. Det är ju så det är. Tydligen.
Aja.

Peace.
/Liv.

Kommentarer
Postat av: Anki

Shit. Lyssna inte på din mamma, tro på dig själv!

2007-04-26 @ 11:20:34
URL: http://egoanki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0