----

Pretty Noose

Idag har varit en sjukt jobbig dag. Har helt ont huvudet...
Mycket har hänt men jag tänker inte nämna ett skit av det.
Förlåt, men jag vill nog inte göra det. Låta folk vara.
All I can say is that everything is gonna be OK. OK?

Skickade precis in en ansökan till Komvux. You go girl! Svenska C & Samhällskunskap B.
Nej, jag är inte retarded eller något - Jag går den estetiska linjen, vi läser inte mer än A & B-kurser.
Förutom i våra karaktärsämnen dårå, där läser vi upp till C... WOW! ... :P
Esteter, esteter...

Vi springer ut 17.40. Jävla sent alltså! Det vi & naturarna som springer ut så sent. Gaaalet.
Men aja, nu är vi snart där! Dock har jag fem miljarder grejer att göra fram tills dess... -_-
Miao.
Jag har iallafall köpt en studentklänning. Eller beställt. Och det var inte jag som köpte den. Beställde.
Det var mamsi. Miao, hon är så snel. <3
Den är vit. Jaja, jag vet att jag sade att jag inte tänkte ha en vit studentklänning, men den är sååå snyyyygg.
Gaah. Jag längtar tills den kommer hem om två veckor och jag får testa den.
Wieho.

Det här börjar nog spåra ut, ska passa på att säga ciao här.
Ciao.
Btw, nu är det "Half" (JA Soundgarden) som ljuder. Uuuunderbart!

Puss & Ciao.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0