School

Hellü. Här sitter jag på morgonkvisten och är trött som ett as. Dricker kaffet sakta, sakta, om jag tar det lugnt, kommer det ge mig en ... kraftigare ... pigghet då? Eller så är det tvärtom. Jag kanske skall hälla i mig det som vanligt. Jo, ja. Kaffekokaren avslöjar att det finns en kopp till som väntar på mig efter denna.

Torsdag. Vad har jag gjort i veckan? Pluggatpluggatpluggat. Träffande A i tisdagskväll, men annars - plugg. På måndag är det inlämning för the big mama-analysen, den betygsavgörande. Gah. På onsdag har vi den skriftliga tentan. Ännu mer Gah. Panik-Gah. Så, har suttit på SoL hela jäkla veckan med en kurskamrat och gått igenom allt som skall kunnas inför onsdagen. Vi kommer sitta resten av veckan också. Det måste vi.
Känner mig så fruktansvärt stressad, men det är skönt att ha någon att dela stressen med. Haha, vad hemskt det låter. Pluggkompiz. Det är otroligt viktigt.

Har bokat tid hos min frisör. Imorgon! Yeay! Har för närvarande en sjuk utväxt. Måste fixa den, sedan är jag även sugen på slingor, lite ljusare, vet inte. Klippa upp håret iallafall, just nu är det ett skatbo. Kommer bli skönt. Lite lyxigt, sådär. Koppla bort all plugghets för några timmar.

Idag är det föreläsning till 16. Sedan ... Ja, vad tror ni? Jag skall plugga. Måste fortsätta på the big mama-analys, har skrivit alldeles för lite på den ...
Nåväl. Hoppas ni får fint och allt. Pusspuss.
/L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0