State of mind

Hi.
Jaha, då var det maj nu då! Okej, det var det även när jag senast skrev här... Men ändå. Tänk. Det har gått fort sedan nyår! I like it, det betyder att det snart är dags att dra till den grekiska övärlden! En månad och tolv dagar tills vi åker. Åh vad underbart det kommer bli! Skönt, välbehövligt!
Idag har föreläsning mellan 10 och 12, därefter... Ska jag beställa kurslitteratur (det kommer att bli en dyr historia!) och... I don't know. Plugga lite tror jag. Slappa. Vet inte riktigt. Vi får la se helt enkelt!

Fy fan vad kallt det är ute! Hoppet om våren intåg släcktes i söndags, jädrar vad temperaturen sjönk! Det är som en solig vinterdag ute... Kul.... Jaja, vi får hålla tummarna om att våren kommer tillbaka snart!

Nu måste jag piffa till mig lite, snart bär det av till schkolan... Take care!

Så magisk låt, tröttnar aldrig på den... Tröttnar aldrig på Billy Joel överhuvudtaget. 2374056 gånger bättre än, något, överskattat Elton John. Faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0