Sea of sin

Är inne i en DM-period just nu. Varje gång jag lyssnar på dem känns som första gången. Gåshud ... Alltså, det är rätt otroligt hur fantastisk musiken är. Idag är det 1 år och 4 månader sedan jag såg dem senast, tiden går fort ... Det var verkligen en fantastisk spelning! Som tidigare nämnt stod vi där catwalken slutade = vi stod vid vissa tillfällen under spelningen två, tre meter från Dave och Martin. En riktigt overklig känsla!
Men iallafall; Depeche Mode. Vilket fantastiskt band! Musiken blir aldrig dålig, den blir snarare bättre och bättre ju längre tiden går - KAN ha att göra med att kvalitén på den musik som produceras nu (hostladygagahost) är CRAP. Och sen är de ju helt enkelt fantastiska, ingen kan skriva låtar som Gore kan. (Jo, även Weiland, men nu snackar vi DM!).
Har älskat dem sedan min farbror spelade musiken i slutet av 90-talet (gammal syntnörd) och kommer med största sannolikhet aldrig sluta lyssna på dem. Genier.

Älskar "Sea of Sin" - hur kommer det sig att jag aldrig lagt något extra intresse på detta mästerverk? Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0