Summertime

Goooood morning, Vietnam! Eller Lund. Välj ni.
Vilket fantastiskt väder vi har här i Lund idag, och jag tippar på att resten av Sverige har det lika soligt!
Klockan är cirka halv elva och det är redan 21 grader ute, underbart!
Om en stund ska jag iväg till Nova och shoppa lite kläder o. dyl. inför Grekland, brorsorna henkar på. Nice!
Tänk, nästa vecka åker vi iväg! Och om en vecka kommer mummu (mormor) hit, roligt! Saknar henne, så sjukt härlig människa.
Hm, what do I need? Badshorts (använder inte bikiniunderdel - rätt nasty + att jag inte vill flasha min röv hahaha), vanliga shorts, något linne, någon skön klänning ... That's about it. Blir HM, ingen rich bitch här inte.
Sedan ska jag som sagt till min kära klasskompis senare i eftermiddag, trevligt!
Nu har sommaren verkligen börjat, det känns! Det är någon speciell känsla över det. Kan iofs ha att göra med att jag nyss dränkte mig i solkräm vilket bidrar till den där goda lukten solkrämer har, vilken även starkt symobliserar sommar. I dunno, men sommaren känns iallafall, det gör den!
Åh, hoppas den här veckan går fort, vill bara iväg nu! Flyget går aaaastidigt från Kastrup den 16:e, vid 08-tiden om jag inte minns helt fel. Sedan stannar vi i Aten i tre eller fyra nätter, minns inte riktigt. Efter det tar vi färjan över till vackra Poros, stannar där i sex nätter för att sedan avsluta härligheten på Egina där i är i fyra nätter. Alltså shit, vad underbart det kommer bli! Lovely, lovely.

Nu måste jag slänga på mig något svalt och sedan dra iväg. Man, it's varmt!
Ha en underbar och solig dag! Puss.

Ps. Om 21 dagar är det exakt ett år sedan lillebror och jag åkte till Berlin. Shit vad tiden har gått fort! Saknar ... Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0