Summerlåaouv

Så var det sommarlov och jag trampade nyss i ett stort fett tuggummi. Mysigt värre.
Heh, nej, men seriöst - sjukt skönt med lite ledigt! I need that.
Tentan gick ... okej. Fick först panik när jag läste igenom frågorna - what the fuck is this? Men sen när jag väl skulle besvara dem var det en annan femma. Den där paniken kommer alltid, haha. Minns på grammatiktentan - fyfan! Ville gråta, så. mycket. uppgifter! Men det gick ju bra ändå.:)
Aja, nu är tentan gjord, jag gjorde mitt bästa och om det ändå går åt helskotta så får jag väl helt enkelt ta och göra om den, inte mer med det.
Jaha, och hur ska man nu njuta av ledigheten? Hm ... Idag ska jag bara chilla, pusta ut. Imorgon blir det Arre med A och S, mys! Sen vettefan, en sak jag iallafall vet är vad jag ska göra under sommaren - måla! Har börjat måla på kvällarna, lite sådär avslappnande, innan The Big Bang Theory, hehe, alltid samma tid. Men det är skönt och roligt, något jag tänker lägga ned mycket tid och passion på under sommaren. Måste ju ändå hålla generna i liv (både min mamma och pappa är ruskigt duktiga på att måla).

Men först: nudlar och chokladpudding! Självklart inte samtidigt, men ändå! Gotteligottgott. Det och mitt favorit schampoo+balsam blev min lilla sommarlovspresent, ett litet tack till mig själv för att jag verkligen slitit röven av mig den här terminen. Har verkligen lagt ned sjukt mycket tid, men ja, jag ska ju bli svensklärare - alltså måste jag kunna det! :)

Talk to you later, take care! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0