Mad Men

Den senaste en och en halv - två veckorna har jag sett två och en halv säsong av serien "Mad Men".
I'm in love.
Serien är min storebrors absoluta favorit och han har länge försökt få mig att se på den.
Jag vet inte riktigt varför jag inte tagit en titt tidigare, antar att det kan handla om all hype det var och är över serien.
Men ja, jag tog mig en titt för någon vecka sedan och my, my, my... Helt fantastisk!
Det bästa med serien är nog hur otroligt duktiga skådespelarna är, och självklart kläderna! Hehe. Män i kostym och kvinnor i otroligt vackra kläder. Jag vill också klä mig sådär!
Riktigt bra serie, bra story, fantastiska skådisar, perfect!
Nu förstår jag verkligen varför min äldre bror babblade så mycket om serien...


MEN.......


"Breaking Bad" är, trots min förälskelse i "Mad Men", min absoluta favoritserie. Den är bara... There's no words. Så... Bäst, helt enkelt. Längtar tills nya säsongen kommer, vilket är någon gång i sommar om jag inte misstar mig helt. Love!

But, yeah, "Mad Men". Fyfan, så underbar. Älskar Peggy, hon är grym. Pete är också sjukt bra, Joan är den snyggaste bruden ever, Don är ett svin men snygg (hahah) and so on, so on. Väldigt beroendeframkallande, kan jag lugnt påstå!

Kvällen kommer spenderas med gottis, "Mad Men" och någon film lite senare.
Hoppas allt är bra med er och att ni får/har en fin fredagskväll och helg!
På återseende. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0